ZorgMail

Via de beveiligde berichtendienst ZorgMail wisselen zorg- en welzijnsaanbieders berichten uit, onderling en met patiënten.

(N.B. In geval van storing bij Zorgmail, maken wij melding hiervan bovenin de header van deze website.)


Belangrijke informatie ZorgMail

  • Bekijk hier het overzicht van alle tarieven
  • Aanmelden ZorgMail (de gemiddelde doorlooptijd vanaf aanvraag tot implementatie van de dienst ligt op 6 weken)
  • Mutaties doorgeven (o.a. af- en aanmelden medewerkers, aanvragen herinstallatie, verhuizing etc.)
  • Heeft u vragen over Zorgmail, bijvoorbeeld over uw account, koppeling met outlook, wachtwoord vergeten, Edifactberichten en dergelijke? Neemt u dan contact op met de Servicedesk: 088 8 366 399
  • Heeft u vragen over de facturering van uw abonnement of is er sprake van een praktijkovername? Neemt u dan contact op met de Abonnementenadministratie: 020-512 8850

Onderhoud

Iedere dinsdag tussen 6.00 en 8.00 uur is gereserveerd voor het uitvoeren van regulier onderhoud aan de ZorgMailomgeving. Afwijkingen op deze tijden worden afzonderlijk vermeld.


Lees meer over de ICT-diensten in zorg & welzijn die wij bieden