Mijn rol bij Team Sigra

Als servicemanager ben ik verantwoordelijk voor de netwerkdienstverlening bij Sigra voor onze leden en niet-leden. In deze rol ontzorg ik zoveel mogelijk zorginstellingen zodat zij zich kunnen focussen op het helpen van de patiënt en client. Van strategie tot operatie schakel ik waar nodig en door deze breedte is dit voor mij een leerzame en boeiende functie.

Ik ben trots op

In mijn eigen coaching praktijk help ik met trots gevoelige mensen om beter om te gaan met overprikkeling. Dit doe ik graag naast het werk bij Sigra, om zo ook rechtstreekse zorg te mogen leveren!

Qua werk ben ik trots op soepele MANZA migratie die ik heb mogen begeleiden. Hier hebben we alle ziekenhuizen zonder verstoringen naar een nieuwe infrastructuur overgezet. Daarnaast heb ik met diverse trajecten GGD GHOR ondersteund met hun immense opgave om Nederland door de coronacrises heen te helpen met het realiseren goede en veilige netwerkinfrastructuur.

Samenwerken betekent voor mij

Samenwerken is voor mij elkaar versterken om tot het best mogelijke resultaat te komen. Hier gaat het natuurlijk om goede communicatie en interesse in de kwaliteiten van de ander.

Mijn motto

 

Privé: gun jezelf meer rust door de kansen in elk moment te pakken om jezelf te ontwikkelen!
Zakelijk: samen de zorg verbeteren door ICT Innovatie en meer data uitwisseling!