Mijn rol bij Team Sigra
Als service manager zorg ik ervoor dat de kwaliteit van onze diensten gewaarborgd is en continue wordt verbeterd. Dit doe ik samen met mijn collega service managers. Afnemers en de leveranciers van bestaande en nieuwe diensten hebben direct contact met mij. Ook houd ik mij, samen met ons team, bezig met de doorontwikkeling van bestaande diensten alsook de introductie van nieuwe diensten.
Ik ben trots op
Werk: dat wij als team echt van toegevoegde waarde kunnen zijn om onze leden te ontzorgen op de diensten die via Sigra kunnen worden afgenomen. Wij hebben afgelopen jaren samen met onze leden diverse nieuwe diensten geïntroduceerd met ons team en dragen op die manier echt bij aan het verbeteren van de digitale zorg in onze regio.
Privé: ben ik er trots op dat ik sinds drie jaar werk in de zorg. Ik heb sinds mijn overstap uit de consulting wereld, iedere dag een voldaan gevoel bij Sigra. Dit komt omdat we samen hetzelfde doel hebben, namelijk de zorg een stukje beter maken in onze regio. Ik krijg dan ook veel energie van de mensen met wie ik dagelijks werk en spreek. Hierdoor ben ik thuis ook een beter gehumeurd persoon een mooie win-winsituatie.
Samenwerken betekent voor mij
Het samen vloeibaar maken van verschillende ideeën, opvattingen om zo met elkaar te komen tot oplossingen. Dit kan iets zijn als een tevreden klant maar ook veel breder als projecten waar we met elkaar zoeken naar platformen voor de uitwisseling van gegevens. Kortom zonder samenwerking blijft het bij ideeën en opvatting zonder draagvlak.
Mijn motto
Ik vind dit altijd zo lastig te benoemen … misschien kom ik er ooit nog eens op.